17112007 - 唐禹哲《爱我》签唱会。

禹哲本人真的太帅了!
等了六个多钟头是值得的!
他的眼睛真的真的好迷人!
就一秒钟的时间,我们看着彼此的眼睛,我就心跳加速!
it rained just before the event, but thank god, stopped in time (:
i'd captured the whole 22 minutes of his performance, will post some other day。
因为还蛮麻烦的。。
虽然有一些些的不愉快,我想能看到他本人,所有的不愉快都无所谓了吧!
所以让我难过的事情就不说了。。
忘了比较好,不是吗?(:

上台拿了他的签名,really got an electric shock of my life!
by his mesmerising pair of eyes
and his hands were much larger than mine。。
had this feeling of my hands melting in his when he shook hands with me (both of his hands VS my right hand)。
and somehow embarassing but funny,i wanted to pass him the banner i'd made to him,BUT
at the same time he wanted to shake hands with me。
CLASHED。
but yea, shake hands first!
his smile's really 亲切。
i'm already missing him!
哈哈,又发花痴了。

we had subway for dinner, i suppose?
then went back to take a few more glances at him。
 pretty reluctant to leave!
MISSES!

after that, headed for k-pool!
played for about 4 hours? yup。
made new friends too i guess (:
nice people, friendly and rather INTERESTING!
真的好可爱。
walked qiaoyu home first with one of the guys, didnt really bother to ask for his name。
then caught a cab back。
as usual, lazy to take public transport, hate to squeeze too。
really had fun!
还蛮希望每天能过这种日子。。
自由,无忧无虑,又流浪的感觉 - 我喜欢!
有时还觉得老妈管的太严了,现在是假期嘞!

就昨天十二点到家,准准的哦,今天出不了门。。
只好呆在家发霉!
闷死了!有谁愿意跟我一起私奔呢?
哈哈!开玩笑。
如果我敢的话,我现在早就不在家了,还在这里更新吗?

今天啊,看连续剧啊。
电脑的,电视的,都看啦,让时间过得快一点。。
晚上照旧,到楼下跑步,锻炼锻炼身体!
感觉上,自己还蛮 FIT 的。哈哈!自夸。
哈哈,今天的灯似乎比较暗,还蛮恐怖的!
发觉自己越跑越快,哈哈!根本就是自己吓自己,好好笑哦!
跑完了,时间还早就爬楼梯啊。。
到十二楼,然后搭电梯到二楼 - 回家!

累死了!
也终于打完新文章。。
睡觉!睡觉!
(我要梦见唐禹哲!)

注意!
*i'd posted a few photos of 唐禹哲 in jaz`偶像 album。

winkk-
JAZ
arrow
arrow
    全站熱搜

    jazxy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()